9 Ocak 2005 Pazar

Dün bi nargile ortamına takıldık akşam üzeri arkadaşlarla,tophane denen yerde.
Çişim geldi sonra,tuvaalete gideyim dedim ben.
Tuvaalete girdim.
Tam kapının kolunu kavradım zorluyorum,içerden su sesi gelmeye başladı.
Vücutta bu durumlarda salgılanan bi hormon var sanırım,
buna bağlı bir reflex olmalı bu.
Ya su açılır yada "ööhüeeüy" diye bi ses çıkarılır içerideki tarafından.
Baktım yanda pisuar var,oldum olasıda işeyemem pisuara.
Çok çişim gelmiş,çelişkide kaldım bi an.
Ter bastı,elim ayağım titredi.
Pisuara işemeye karar verdim sonra.
Zor oldu ilk başta üstüme işiyomuşum gibi gelidi,
sonra içeri biri daha geldi.
Zaten dar biyerdi,tam arkamda durdu.
Oda pisuara işemeye karar vermiş olmalı diye düşündüm,
içerdekide hala çıkmamıştı.
Biraz daha terledim sonra,baktım bu kadar baskı altında işeyemiyorum.
Yarım bıraktım işimi dedim "gerisinide evde işerim".
Ellerimi yıkarken,içerdeki çıktı.
Gözgöze geldik,aklından geçeni okudum adamın.
Kapıyı zorlayanın hangimiz olduğunu düşünüyordu.
Hemen terk ettim olay yerini,tatsızlık çıkmasın diye.
Eve vardığımda çok sıkışmıştım,son anda attım kendimi tuvaalete.
İşte böyle son anda atınca insan kendini tuvalete büyük bir keyifle işiyor.
İşin bittiğinde ise daha büyük bir keyif duyuyor.
Şahane.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hic bir itirazım yok. bencede dünyanın en güzel şeylerinden biri cis yapmak..

..Saadet ! dedi ki...

:)) ne güzel bir anlatıdır bu :)) ne komik