22 Mart 2005 Salı

Lavabo tıkandığı zaman,havuz problemlerine daha büyük bir saygı duyuyorum.

7 yorum:

simiole paris carnet dedi ki...

konuyla alakasiz ama: sayfanin ust kisminda bir degisiklik mi var ben mi yanlis hatirliyorum. daha da alakasiz: turk bayragi guzel de, niye?

simiole paris carnet dedi ki...

sorularimin bir kismini kendim cevapliyorum, bayrak asma kampanyasindan iki saniye once haberim oldu da.

simiole paris carnet dedi ki...

simdi cok bi fark yok ama eski hali daha guzeldi, demek sacma mi olur, emin degilim, yine de diyorum. cevap icin, tesekkur ederim goku.

simiole paris carnet dedi ki...

telgraf cekmis gibi hissettim. stop.

-oysa hayatimda hic telgraf cektim mi? hayir. stop.

bitkisel dedi ki...

Yettim gayrı.stop.
Yeşillik sorununu çok oldu halledeli.stop.
Daraltma,tamamen estetik bi kaygı.stop.
Sanat için soyunurumda üstelik,estetik olursa.stop.
Bayrak bi süre daha burda.stop.
Bu kadar uzun telgraf mı olur ulan.stop.

simiole paris carnet dedi ki...

mösyö update silvuple. gunlerdir ayni post. bu ne tembellik.

bitkisel dedi ki...

Bi yandan iş,bi yandan 9 dersten sınav telaşı birazda kronik yorgunluk tembelim ama o kadar değil,bende insanım :)