16 Nisan 2005 Cumartesi


Hey gidi günler hey,sabahlara kadar MoHAA oynanan günler...

5 yorum:

simiole paris carnet dedi ki...

bitkisel, merak ettim de, bu fotoda evini mi internet cafe haline getirmistin, yoksa isyerini ev haline mi getirmistin?

bitkisel dedi ki...

Yok yok yok istemem bidaa.Ev ,çöp eve döndüyo sonra.İnkar edilmeye kalkılmasın resimler,belgelen var elimde.Sonra validem terliklen kovalıyo beni.Simi kanma bunlara yerleri paspaslatır,bulaşık yıkatırlar adama :)

simiole paris carnet dedi ki...

bi daha yaparsaniz fotograflarinizi ben cekmek istiyorum...o sekilde gecen 20 gunden sonra sergi acarim: gamer portreleri :)

Adsız dedi ki...

Ben gelirim ; yanimda da : PES , CM , MOHAA , CS vb... getirim...

şugibi dedi ki...

gayet derli toplu. bizim bilgisayar odasında cdlerden halı, eski sabit disklerden kahve sehbası var.