20 Mayıs 2005 Cuma

Başım çok ağrıyordu 1 tane ağrı kesici içtim.Kesmedi 1 tane daha içtim.İkinci haptan sonra aklıma çocukken ilaçlara ( özellikle ağrı kesiciler,aspirin,panalgine vs. ) olan hayranlığım geldi.Farmakoloji büyük birşeydi benim için o zamanlar,haplar sihirli şeyler.Bu haplar ağrıyan yeri nereden biliyordu,nasıl buluyordu aklım almıyordu o zamanlar.Kendimce teorilerim vardı üstelik.Mesela bir ağrı kesici yetmedi bir tane daha mı içtik,demek ki bu ağrı kesici ağrıyan bölgeyi bulamadı,şu an olduğu gibi.Diğerini içelim belki o bulur,işte buna benzer saçma şeyler.

Birgün birgün bir çocuk
Evede gelmiş kimse yok
Açmış bakmış dolabı
Şekerde sanmış ilacı
Yemiş yemiş bitirmiş
Akşama başlamış sancı...

İlaçlarla ilgi olarak o yıllardan aklımda kalan tek şey bu,gerisini hatırlamıyorum.O ağrı kesicilerede eskisi kadar hayran olmadığımı fark ediyorum bazen,özellikle üçüncü ağrı kesiciye ihtiyaç duyduğum zamanlarda.

2 yorum:

ZaZa dedi ki...

gripin ilginc bir ilacti, bakkallarda ekemek peynir gibi satilirdi: bendeki tramvasi ise fitili andirir halleriydi...

terskose dedi ki...

bebek aspirini...
şeker gibi yerdim.