12 Mayıs 2005 Perşembe

Her elektrik telinde mutlaka bir uçurtma kuyruğu veya gövdesi olur ,böyle topak topak ipler falan sarkar.Eskiden çok olurduda,şimdilerde pek kalmadı.Pıley sıteyşın falan oynuyor şimdiki çocuklar ondan belkide.Bir kaç tane kaldı onlardan,onlarda bir tuhaf.Otobanda uçurtma uçurmaya çalışan versiyonları var,geçen gün gördüm.Uçurtması tele takılmıştı,kurtarmaya çalışıyodu.Tellere takılır bazen uçurtmalar,kurtaramıyacağını oda öğrenecek.Sonuç olarak midem daha iyi diyebilirim,bu talcid denen ilaç benim baş tacım bundan böyle.

1 yorum:

simiole paris carnet dedi ki...

sondan basa:

5.talcid klasik, rennie sekerdir.
4.otobanda ucurtma ucurma mantigi sahilde mangal yakmaya benziyor, ki ikisine de kayitsizim.
3.piley siteysin dan nefret ediyorum.
2.elektrik teline takilmis zavalli ucurtma bana cocuklugumun kitabi kirmizi balonu hatirlatiyor. Orada da cocugun balonu ucup gidiyordu, az gozyasi dokmemistim.
1.bir gun icinde bu sayfayi acisima ait kurdugum oyun: bir dilek tut, baslik simdi yesil cikarsa olucak, beyaz cikarsa olmiycak gibi..
0. Sifiri arap matematikciler bulmus. Bu durum kafamda pek cok komplo teorisi olusturuyor, ama top secret. anlatirsam dunya durur.

benim heralde artik uyumam lazim.