30 Mayıs 2005 Pazartesi

Çocukken hep kamyon şoförü olmak isterdim ben.Kozmonot olamayacağımı farkedince ( o zamanlar yaşıtlarım astronot olmak istiyordu,bende gıcığına kozmonot ),bu istek iyiden iyiye kabarmıştı.Onlar her yere gidiyorlardı,yalnız başlarına gidiyorlardı,yüksekten bakıyorlardı diğer araçlara,her uyandıklarında farklı biryerde oluyorlardı,çamurluklarında resimler vardı,
kasalarında "bir sana birde sabah uykusunda doyamadım" diye yazıyordu,bazıları dızzzzzt dızzzzzt diye tuhaf ama beni cezbeden bir ses çıkarıyorlardı,Shell Rotella kullananlar yolda kalmıyorlardı çünki,böyle sudan sebeplerim vardı çünki.Hala aklımın bi köşesinde,kızmızı kafa bir MAN'a atlayıp;


"Gölgemi aldım yanıma
Vurdum hasretin yoluna
Benzedim bahtsız Mecnun'a
Yüce Mevla'ya sığındım "

diye mırıldanarak ufukta kaybolmak varya neyse.Yine maksadını aşan söylemler içine girmek istemiyor,bu post'umu THK'a bağışlıyorum.

2 yorum:

bitkisel dedi ki...

Aman diyelim jelatin hanımın Post'unu THK'na bağışladığını bilseydim bende bağışlarmıydım.
http://jelatin.blogspot.com/2005/04/ben-geldim.html

ÇiğDem dedi ki...

en cok tuttugum parcalardan birisi ..
iyiki okudum simdi, dilime dolandi yine ..

"seyret perisan halimi
bende aksam olmakta
dostlar seyrelmis beyhude lafla vakit dolmakta
avare oldum serseri oldum terk-i
diyarda ... "

cok güzel ..