9 Haziran 2005 Perşembe

İşten çıkmış eve gidiyordum.Meyve suyu almak için bakkala yönelmiştim.Tam bakkaldan içeri girmek üzereydim ki,çevredekilerin şaşkın bakışları arasında geri gönüp karşıdaki diğer bakkala girdim.Çünki orada aynı meyve suyu daha ucuzdu,onun yanınada 3 tane çokomilk.Biri bana,biri kardeşime, bir tanede valideme.Çevredekilerin aynı şaşkın bakışları arasında bakkaldan çıktım,henüz 10 adım atmamıştım ki kardeşimin şehir dışında olduğu aklıma geldi.Yüzümde çiçekler açtı ,demek ki payıma 2 çokomilk düşüyordu.Günün en keyifli anı bu kadar basit bişeyden kaynaklandı işte,basit insanların basit mutlulukları herşey bundan ibaret,evet.

7 yorum:

Asuman Unsal dedi ki...

küçük mutluluklar
bende hep bir tane fazladan alırdım payıma hep iki tane düşerdi...
çocukluk işte

jonquille dedi ki...

gece ders çalışırken annem iki tane tost hazırlamış kardeşimle bana. kardeşim yemek istemedi, onunki de bana kaldı. gel de o kardeşi sevme :)

['çevredekilerin şaşkın bakışları' korusun seni :)]

Zeynep dedi ki...

goku, hahahaha.
bi de cino vardı; piko'nun atası.

Zeynep dedi ki...

eticin hâl3a efsanedir.
ayrıca efsaneler belki yaşlanır fakat asla ölmez.

Zeynep dedi ki...

hahaha, rezil oldum, yazamamışım.

simiole paris carnet dedi ki...

eticin istiyorum. once kenarlarini yemek sonra ustundeki parcalari teker teker cikarip yemek sonra da kalanini yemek. ama eticin ne arasin bu memlekette. off

simiole paris carnet dedi ki...

gelmeme az kalmasaydi cidden bunu sizden isteyebilirdim :) ama dayanacagim. cunku az kaldi.