13 Haziran 2005 Pazartesi


Telaşa mahay yok,herkese yetecek kadar var.

11 yorum:

un4tunately dedi ki...

ımmmmmm.. çok güsel yaa... canım çekti şimdi...

OradaOlmayan dedi ki...

ilk önce tavşan dişlerimle kenarlarını yerdim..sonra da hemen bitmesin diye yawaş yawaş oratasını:)bide bunların üzerine serpilen şeyler vardı onlar neydi?

terskose dedi ki...

o cin beyaz mı neyli o?

simiole paris carnet dedi ki...

Hepsi benim. Bunu biliyorum.

jonquille dedi ki...

evet, bi sonraki post'ta sıra sıra eti puf'lar görmeyi diliyoruz. :)

O. dedi ki...

Ortadakinin gözleri hafif şehla mı,bana mı öyle geliyor? :P
Bu sevimlilikle,insanın poşediyle birlikte yiyesi geliyor bunları..

Adsız dedi ki...

etiii ciiiiin
naptın yaaa eti cin içinadam vururum ben yaa...

yutghjlk dedi ki...

en arkadaki eti cin de bi güsellik var da çözemedim ben.
neyse nerde buranın daire sakini?
ortalarda gözükmüo uzun süredir

mer dedi ki...

ay en sevdiğim en güzel bişi...
orada olmayan ; bende seninleyim .aynı şekilde kenarlarından başlayaraktan yerim.. bide bitmesin diye yavaş yavaş.. ımmm...

simiole paris carnet dedi ki...

ozletme.

un4tunately dedi ki...

simiole haklı... yeni post istiyoruz... bitkiselhayat'ın tadı başka, sadece foto-sentez kesmiyor..:)