26 Temmuz 2005 Salı

Çok sıkıcı,yazların en kötüsü bu.
Her yer insan,ben insanları sevmem.
Sürekli anlatmalarından hoşlanmam.

Sıcak

Terliyoruz,vıcık vıcık,tuzlu,kötü kokulu.
Deodorantlar terlemeyi önlüyor da,
sanki dışarı değilde içeri akıyor gibi.

Uyusamda uyumasamda,uykusuzum.
Başım ağrıyor,hiç durmadan.
Son 3 gün içinde 15e yakın ağrı kesici içtim sanırım.
Daha fazlada olabilir,emin değilim.

Hatırlamıyorum,hiç birşey hatırlamıyorum.

Unutuyorum.
Dün tanışdığım bir kızın adını 10 saniye içinde unuttum.
Adı Gülpembe ,sonradan öğrendim.
Az bulunur cinsten bir isim,nasıl unuttuysam.

Kalbin bazen çok hızlı çarpıyor,buda yeni peydah oldu.
Sanki böyle çok heycanlanırsınızya,korkarsınız hani.
Yok,gönül meselesi değil.
Başka birşey bu,telaş,panik.
İşkillenmeye başladım.

Biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var,
ama arkadaşlarımda yanımda olsun istiyorum.
Nasıl olacaksa ikisi birden,
çelişkili ifadeler veriyorum.

11 yorum:

Erol dedi ki...

"Sizi
de
istemiyorum,
yokluğunuzu
da..."
durumu vuku bulmuş..

Pelin Gumus Sariot dedi ki...

ben de diyorum ki, olsa bi türlü olmasa bi türlü...
şöle ortaya karışık bişi..

psychedelicpink dedi ki...

Kalbinin hızlı çarpması içtiğin ilaçla alakalı olabilir. O kadar ilaç iyi değil.
Umarım herşey düzelir. Hadi kolay gelsin... :)

Wanna Run dedi ki...

Şuna bayıldım:
Uyusamda uyumasam da,uykusuzum.

deniz dedi ki...

sakin yalniz kalmaya kalkma.

culdesac dedi ki...

maviistiridye uzun zamandır açılmıyor. neden?

mtlda dedi ki...

hıh, ben de onu soracaktım tam.

bitkisel dedi ki...

Enteresan bir adam o,"Kapat sayfayı,yazmicam artık" dedi.Bende kapattım,sebebi yok yani.

culdesac dedi ki...

umarım döner. sevgilerimi iletirsen sevinirim. :)

culdesac dedi ki...

:) biz öyle hap gibi hazır hayat anlamı istemiyoruz. gelişmeleri yazardın; takip eder, kafa yorardık. fena mı? nasip, kısmet... :)

mtlda dedi ki...

dönsen iyi olur goku, yoksa karizmayı bozup, "gokuuu noluur" yapmaya başlayacağım.