6 Ekim 2005 Perşembe

Herbalife'ı kutluyorum açtığı sitenin adından dolayı.Dengeli beslenerek akabinde sağlıklı bir hayata kavuşmayı çağrıştıran en güzel isim bitkiselhayat,fevkalade.

Birkaç ay evvel bu ürünlerin tanıtımını yapan bir bayanla tanışmış bulundum tesadüfen,bir arkadaş ortamında.Böyle masa donatılmıştı pastalar,börekler,çörekler falan.Yani dengesiz beslenmenin daniskası.Kız ilk başta normal senin benim gibiydi.Masayı görünce kendini kaybetti,lokma yemedi.Ürünler hakkında konuşmaya başladı sonra anlattı,anlattı,anlattı,uyuttu,uyandırdı,bayılttı,samimiyetten çok uzaktı,ayılttı,bir daha uyuttu,sonra gitti.Anlattıkları doğruydu ama sıkıcı olsada.Sağlıksız besleniyoruz,hele hele tuğla,kiremit,cam yiyen adamlar var ben onlara çok acıyorum mesela.

7 yorum:

AluminyumFolyo dedi ki...

ha ha aha haha! pazarlama zekası diye buna derim ben!

Adsız dedi ki...

Bitkiselhayat bana saglikli yasamdan ziyade bitkisel hayata girmis bir insani hatirlatiyor :/

Güzel isim secmis acikcasi herbalife. Aslinda dürüst insanlar. Onlarin ürünlerini kullanmak demek bitkisel hayata girmek gibi birsey oldugu kesin.

passive dedi ki...

yüzyıllardır yediğimiz şeyler son bi kaç yılda dann diye sağlıksız oldu . dümene bak adamlardakii

Adsız dedi ki...

haticeyle fazla ilgilenmemek lazim. bu zincir halkasi misyonlu, sarkastik oneri rozetli elemanlar 2-3 gunde bir toplanip gelir paylasimi yapiyorlar mi? -evet. bitti. tabi bu arada turk milli koket takimina saygilarimizi sunmak da boynumuzun borcudur.

Asuman Unsal dedi ki...

Tina Turner da o bitkisel yaşamcılardanmış hatta herbal için bir şarkı yapmış öle duydum,toplantılarında o şarkıyı çalıp coşuyolarmış en salon bitkisi edasında... bir arkadaşım kullandı Tina Turner gibi saçları oldu tawsiye etmiorum

Adsız dedi ki...

Ben saçma buluyorum bunları, abartmadan herşey yenilebilir.Ot gibi yaşayamam,damak tadı olan kimse de yaşayamaz...

bok dedi ki...

sağlıksız besleniyoruz diyince lütfen üç beyazdan (şeker,un,süt-yok süt değildi başka bişeydi-)sakınalım diyeceksin sandım bi an:)
evet sana katılıyorum kiremit yemek çok kötü bir alışkanlık
-gerçi pul biberin içine kiremit tozu katılıyormuş ama o ayrı bir mesele-