13 Aralık 2005 Salı

Evet çok işim vardı,eğitimlerim vardı haftasonu rezil olmuştu.Hasta oldum birde üstüne,gömlekle gezdim buna rağmen şirket bahçelerinde çivi çiviyi söker hesabı.
Hiçbişey dokunmuyorda sümüğümün akması çok zoruma gidiyor.Kağıt mendil kullanamayan biri olarak,masamla lavabo arasında mekik diplomasisi yapıyorum.( Bu lafı çok seviyorum ben iyiki kullanmışım,mekik diplomasisi.Uzay mekiği gibi.he hey ) Çocukken herşey çok kolaydır,koluna sürersin sümüğünü olur biter.Bilekte oluşan sümüğe bağlı yaraların sızısı ise hala yüreklerdedir.Herneyse fazla uzatmayalım,işte merakla beklenen mutlu olma bahanelerim;

1-Dedeevinde çinko çatının yağmurda çıkardığı sesi dinlemektir,akabinde tatlı bir uykunun bastırmasıdır.
2-Her duyulduğunda insanı sigara yakmaya iten şarkıdır.
3-Boztepe'den şehre bakmaktır.
4-Yatıya kalan arkadaşlara pijamalarını vermektir.
5-Gecenin köründe sıcak ekmek almak için fırın aramaktır.
6-Arkadaşlarla nargileye gitmektir ve ardından üste başa sinen mayhoş kokudur.
7-Baş ağrısı olmadan uyanmaktır.
8-Uzun yolculuktur,yolüstü lokantalarında çorba içmektir.
9-Yaylaya çıkmaktır,orada tırmanabileceğin en yüksek yere tırmanıp gökyüzüne herkesden daha yakın olmaktır.
10-Mutluluğu tanımlayabilecek 9 tane örneğimin hala olmasıdır.

Şıpsevdi sakızlarından çıkan aşk tanımlarına benzedi bu.

Eğer birilerine topu atmak adetse
silenzio olsun,çamurdan olsun.

4 yorum:

simiole paris carnet dedi ki...

cok gecmis olsun, gomleginin uzerine yun bir hirka, bir de tavuk suyu corba, bol c vitamini, sigara ictirmeyecek ninni kivaminda sarkilar, ve dinlen iyiles sali'nin mutlu cocugu, ben cok opuyorum seni.

Adsız dedi ki...

Merhaba Bitkisel,

Gecmis olsun arkadasim,

Suleyman.

Margot dedi ki...

Merhaba,
Margo ben. Bahanelerin iyi geldi bana, sen de umarım yakında iyileşirsin. Geçmiş olsun

Adsız dedi ki...

ne yazicagini bilmeden bir seyler yazmak istedigini hissederek ta derinden bir yerlerden oturmaktir saatlerce asil mutluluk benim icin.. sadece paylasmak istedim gec de olsa neye gec oldugunu bilemedigimden...