31 Aralık 2005 Cumartesi

Sevgili 2006,

Gelmene 1 gün kala,biliyorum biraz geç oldu ama sana bu satırları yazmaya kendimi mecbur hissediyorum.Çok daraldım,çok bunaldım 2006.Bıktım Noel babalı maillerden,telelevizyonda Nimet abla'yı seyretmekten.Durum bildiğin gibi değil,geleceksen gel artık.Gel ama sorun istemiyorum peşinen söyleyeyim ha ona göre .Huyun suyun 2005 gibi olmasın hiç uğraşamam,halim yok.Hiç birşey beklemiyorum ayrıca senden sağlıkta getirme,mutlulukta,huzurda.Kim ne istiyorsa getir ama bana hiçbir b.k getirme,bana hiçbir şey getir sadece.Hiçbir şeye ihtiyaç duymamak gibi olsun,hiçbir iz bırakmamak gibi birşey.Yalnız başına ölmek gibi bişey.

Hasretle gözlerinde öperim.

Sevgilerimle
Hiç kimse

5 yorum:

b. dedi ki...

senden önce ben yazmalıydım ama geç kalmışım :)

mehmet livvarcin dedi ki...

herkes 2006'yı karşılamaya hazırlınayı iyi dileklerle. Bense 2005'i def etmeye çalışıyorum bütn adilik ve adileri ile. umarım kötülerin hepsi 2005'le beraber gider
2006! Gölge etme başka ihsan istemez

fiondra dedi ki...

çok hoşuma gitti :)

simiole paris carnet dedi ki...

aaaa yeni basligi ben yani farkettimmm

skoer dedi ki...

"hiclik, yokluktan iyidir..."
anonymous