18 Aralık 2005 Pazar

Zaman o kadar hızlı akıyor ki,dün dediğim şey aslında çoook geçmişte kalmış gibi.Dedemin 50 yıl önce dediği şey benim için 150 yıl önce sanki."Hey gidi hey,eskiden şu şöyleydi" demeye çekiniyorum bu yüzden benden yaşça çok büyük insanların yanında."Ulan yaşın ne,başın ne.Ne konuşuyosun sen zibidi" derler adama.Ama öyle,zaman öylesine hızlı ki onların birkaç günü benim birkaç saatim.Dedemin 74 yaşı benim 24 yaşım.Yetişemiyorum.Uykuya bu kadar direnmem hep bu yüzden,bu yüzden arkadaşımı birkaç aydır görmediğimi farkedememem.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

yıllar giderken arkasından bakmak acıdır, bilirim

Adsız dedi ki...

yıllar giderken arkasından bakmak...

Adsız dedi ki...

ewt yıllar çok çabuk geçiyor bu okul ne zaman bitecek diosun bi bakmışsın ne okul kalmış ne başka bişi sanırm böle böle ölüp gideceğiz..

Adsız dedi ki...

sanırım böle böle ölümüde yakalamaya çalışan sensin aslında

Adsız dedi ki...

Merhaba Bitkisel,

Sen cok haklisin. Zaman cok hizli gidiyor.

2006'da sana cok mutluluklar ve basari dilekler.

You are one of my first Turkish teachers in 2005.

Thank you for all the great suggestions and help.

See you in 2006,

Suleyman.