15 Şubat 2006 Çarşamba

Saat geç olmuştu, etrafta hala ellerinde buketlerle gezen insanlar görülebiliyordu.Karda yağıyordu üstelik,kulaklıkta güzel bir şarkı vardı.3 saatlik uyku ile günü deviren bünye yak bir sigara daha deyivermişti.(SİGARA İÇENLER GENÇ YAŞTA ÖLÜR)Yürüdüm,yürüdüm."Gün bitti bitkisel" dedim,yürüdüm.Bir an arkamdan benimle aynı tempoda yürüyen birinin olduğunu önüme düşen gölgesinden farkettim.Yavaşladım ,yavaşladı.Dönüp bakacak oldum,bakmadım.Yürüdüm gölgesini seyrederek.Benim gölgemmiş meğer.
Acıyorum kendime ama neyseki uyumak için fazladan 1 saatin var.Tatlı rüyalar...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bazen insanın kendi gölgesinin yanında olması bile mutluluk verio kendine..
goku tabiki biliyoruz senin bitkisel'in en iyi arkadaşı olduğunu ama dönmüycekmisin daha..?

bitkisel dedi ki...

Bilmeyenler için bir açıklamada ben yapayım.Goku bey kardeşimin yatağı kuştüyü olayının ötesidir,Upgrade'idir.İçine gömülüp boğulma riski mevcuttur o derece yani.

asdfgh dedi ki...

gün gelir, önüne seninle aynı tempoda yürüyen birisinin gölgesi düşer.. tabi gerçeği de yanı başında olarak..

un4tunately dedi ki...

işte o zaman mutlulukla bakarsın yanındakine.. :)

ama tabi o gün ne zaman gelir, bilinmez...

Adsız dedi ki...

gokucum bende gelebilirimiyim o kuş tüyü yatağına:))))