2 Mart 2006 Perşembe

Dün gece uyumaya çalışırken Kenan Işık geldi,kafamın içinde "Kim 500bin ister?'i sundu.Kimliği henüz belirlenemeyen bir kadınla,yarışmaya başlamadan önce yapılan heyecan yatıştırma sohbetini yapıyorlardı.

-Eşiniz sanırım.
-Yok kuzenim O.
-A öyle mi? Sizde hoş geldiniz.
-Hoşbulduk.
-Siz ne işle uğraşıyorsunuz.
-Fenni sünnetçiyim efendim.
-Ah ne güzel...

şeklinde konuşup duruyorlardı.Hayır,hayır uyumuyordum.Uyanıktım,bu bana hep olur normal birşey yani.Neyse muhabbet git gide uzamaya başlayınca uyumakta zorlandım tabi.Offf,Puff,sağ,sol dönerken sustular.Bu kezde yine kimliği belirsiz iki adam,ne olduğunu anlayamadığım meslekleri hakkında bana birşeyler anlatıyorlardı.Sadece kendi aralarında konuşmuyorlar,bana da arada sorular yönelttikleri olur.İnteraktif bir durumda var yani ortada.Görüyorsunuz işte günde dört saat uykum var,onunda tadı yok.

2 yorum:

b. dedi ki...

aslında daha kötüsü de olabilirdi. aliye,arda'nın yerini size sorabilir, söylemezseniz elindeki iğneyi üzerinizde kullanabilirdi mesela.
Allah'tan olmamış :)

simiole paris carnet dedi ki...

al benden de o kadar. son iki haftadir. of be ammaaaaan.