27 Nisan 2005 Çarşamba

24 seneyi geride bıraktım 2 saat 25 dakika önce.25.seneyede gireli 2 saat 25 dakika olmuş.Geçen zaman zarfında neler yaptığıma bakıyorumda,hep yarım kalmış birşeyler görüyorum.Öyle böyle değil ama,epeyce fazla.Pek dışarı açılmamışım,yolculuklar hep içe doğru olmuş.Birkaç kız arkadaşım olmuş mesela,onlarda beni terketmiş bu zaman zarfında.Benim terkettiğim olmamış hiç.Az insan tanımışım, iki elin parmaklarını geçmeyecek kadar arkadaşım olmuş.14 yıl öğrencilikle geçmiş,neredeyse ömrümün 3de 2si.3 sene işimle uğraşmışım.Yaklaşık 6 sene kadar uyumuşum.Yaklaşık 18.000 kere yemek yemişim.Bu hesaplar uzar gider böyle.Toplama bakınca fena sayılmaz,idare eder,eh işte,şöyle böyle,ağır aksak,tıngır mıngır,buda böyle uzar gider...

*Sonra karanlık sokakta kaybolup gidiyorum,fonda Grup Yorum - Uğurlama...

7 yorum:

Minik Patikler dedi ki...

Allah uzun ve saglikli bir hayat versin.

simiole paris carnet dedi ki...

sevgiler sana. uzuuuun uzuuun mutlu yillar. iyiki dogdunn.

şugibi dedi ki...

nice mutlu yıllar aoyd. yolun başlarındasın, umarım sonrası daha da istediğin gibi olur:)

oky dedi ki...

mutlu yıllar madem.

un4tunately dedi ki...

mutlu yıllar.......:)))
sana 25 & sonrası için;
- her anı dolu dolu mutlulukla geçen bir hayat,
- seni çok sevecek & terketmeyecek (tabi senin de çok seveceğin) bir kız arkadaş...[özellikle "bir" dedim, tek olsun, iyi olsun..:)],
- gerçekten samimi olduğun birkaç yakın arkadaş,
- ve sayamayacağın kadar çok sosyal arkadaş..
....ve daha bir sürü iyi, güzel şey diliyorum...
*hazır başlamışken, kendim için de birşeyler dilesemiydim acaba...:pp burayı dilek ağacına döndürdüm yaa.. ıyyyyyyyh..
şaka bir yana, iyi dileyelim iyi olsun...
tekrar nice yıllara...:)

bitkisel dedi ki...

Yapımda ve yayında emeği geçen herkese teşekkür ederim,eksik olmayın.İyi niyetleriniz beni ziyadesiyle bahtiyar etti.

un4tunately dedi ki...

:)