14 Ekim 2005 Cuma

Düşünmeyi bıraktım.Artık düşünmüyorum.Dediklerine göre ilk 1 haftayı atlatırsan gerisi gelirmiş.Daha önce deneyenler söyledi.Ellerim titriyor,dizlerim boşalıyor bazen.Düşünmeden hareket ettiğim için çok çabuk sinirleniyorum ayrıca son günlerde.Vücudumun bir süre böyle davranması normal,kolay değil tabi yıllardır düşünüyorum.Yine daha önce bırakanların tavsiyesine göre sakız çiğnemek,çekirdek çıtlatmak felan bi nebzede olsa unutturuyormuş düşünmeyi.Ama en iyisi televizyon seyretmek sanırım,o zaman hiçbir şey düşünmüyor insan.Haftada azami iki bilemedin üç saat televizyon seyreden biri olduğum için kendimden utanıyorum,çok sağlıksız çok.Salaklar kulübünede üye olabilirim aslında,grup terapisi iyi gelir belki.Ne dersiniz hoş olmaz mı?

5 yorum:

ttku dedi ki...

olmaz
.

passive dedi ki...

bi hafta falan hikayee
oldu sanırsın ama umulmadık yerde dannnn diye düşünmeye başlar gene çökersin aşaaa

Erol dedi ki...

bir haftayı atlat, gerisi gelir dediler. ikinci haftanın sonunda başladım. sanırım yanlış anladım.

wanadoo dedi ki...

düşün düşün ...

simiole paris carnet dedi ki...

bir zamanlar actigi pakete cakmak sigsin diye uc-dort sigarayla baslayan arkadasim. may the force..