25 Mayıs 2005 Çarşamba

Sınavlar yakın,ders çalışmalıyım.
İş değiştirdim,herşeyi baştan öğrenmeliyim.
Öğrendiklerini unutmamak için,çaba sarfetmeliyim.
Bunları yapabilmek için,daha az uyumalıyım.
Zaten günde 4 saat uyuyorum,başka ne yapmalıyım.
Midem çok fena,doktora gitmeliyim.
Çok geriliyorum bazen,kum torbası bulup dağıtmalıyım.
Üstüm başım batmış,yeni bişeyler almalıyım.
Odam çöplüğe döndü,ortalığı toparlamalıyım.
Okumaya zamanım yok,kitap okumalıyım.
Elimde okunmayı bekleyenler var,onlardan başlamalıyım.
Yardıma ihtiyacım var,çok dua etmeliyim.
Ama daha önce,yardımı haketmeliyim...

1 yorum:

simiole paris carnet dedi ki...

seni gidi brijit cons seni...listelere basladiysak durum vahim :))) bu arada mafya sektorunde kaymalar olmaz saniyordum, yanilmisim. yeni seyler ogrenmek lazim lafin beni biraz gerdi ama is istir tabi. is baska dostluk baska. kolay gelsin.